Lekparken

Jag har varit två dagar hos farmor och farfar med syrran. Vi har haft det jättemysigt och lekt och busat och mått gott.
Just nu har jag en ganska jobbig period, för jag är väldigt mammig. När mamma är med så är det bara hon som duger lixom!
Så idag när mamma och pappa kom för att hämta oss så blev jag på mitt absolut sämsta humör och inget var riktigt bra. Men farmor och farfar duger precis lika bra om jag inte ser mamma, så vi vet inte riktigt vad detta handlar om... Men, det går väl över:)
Jag bjuder på en bild från i förrgår då vi var till lekparken, som är min absoluta farvoritplats:)

Kommentarer
Postat av: Farmor

älskar dig lillhjärtat

2012-07-04 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0